تاریخ انتشار : 1400/4/19 15:7:40
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شركت مهندسی و ساختمانی صبانفت، روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری و با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد.
کد خبر: 1400-02-0001 ; مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شركت مهندسی و ساختمانی صبانفت، روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری و با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شركت مهندسی و ساختمانی صبانفت، روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری و با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد.

 

درابتدای این نشست، مدیرعامل شركت مهندسی و ساختمانی صبانفت، در گزارشی ‌اعلام داشت که این شرکت در سال گذشته توانست با توجه به برگزاری منظم و هر روزه جلسات راهبری، برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های جدید ساختمانی و رفع موانع اجرای آنها بر اساس دانش متخصصان توانمند شرکت، طرح ریزی جدیدی بر پایه استراتژی های سهامداران ایجاد نماید.

مهندس مالکی افزود که در حوزه فروش پروژه های نیلوفر ، صبای کیش، منوچهری اصفهان، مجتمع تجاری اداری ملاصدرا به فروش رسیده است که در آمد حاصل نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی، درتوصیف بیشتر عملکرد این شرکت در زمینه ساخت و اجرا، گفت علاوه بر بیش از 30 پروژه آماده ساخت این شرکت در سال جاری پروژه تجاری اداری ولی عصر (ع) تهران را با طرح ریزی جدید احداث خواهد کرد. مهندس مالکی افزود پروژه رومینا کیش در سال جاری عملیاتی خواهد شد که با اجرای این پروژه عظیم تحول بزرگی در مجموعه مهندسی و ساختمانی صبا نفت ایجاد خواد کرد.

به گفته مهندس مالکی، بر اساس تدابیر اتخاذ شده، 1200 میلیارد تومان برای پیشبرد پروژه ها در سال 1400 تامین منابع گردیده است.

مدیرعامل شركت مهندسی وساختمانی صبانفت، خبرداد،  درسال مالی 1400 مبلغ 2.120.519 میلیون ریال  سود عملیاتی محقق می گردد.

مهندس مالکی افزود: درسال گذشته پایان کار پروژه مسکونی زرگنده اخذ و طی 2 ماه آتی اسناد تفکیکی خریداران صادر می گردد و مبالغ مانده انتقال سند خریداران به حساب های شرکت واریز خواهد شد. وی افزود همچنین اسناد تفکیکی پروژه منوچهری اصفهان تا پایان  سال 1400 اخذ خواهد شد.

مهندس مالکی افزود: درسال گذشته پرونده حقوقی این شرکت در خصوص زمین معالی آباد شیراز با بکار گیری وکلای مجرب و خبره به زودی مختومه خواهد شد و به نفع شرکت رای صادر می گردد.

درپایان این نشست، حسابرس قانونی صورتهای مالی شرکت را طبق استانداردهای مالی، مطلوب ارزیابی کرد.

رئیس مجمع این شرکت نیز با تشکر ازمدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مهندسی وساختمانی صبانفت، تاکید کردکه شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت در سال گذشته عملکرد مطلوبی را به ثبت رسانده است.

 


© شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید