تاریخ انتشار : 1398/10/15 12:15:21
تمهیدات متروی تهران برای مراسم وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی
کد خبر: 1398-10-0014 ; تمهیدات متروی تهران برای مراسم وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی

تمهیدات متروی تهران برای مراسم وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این ناوگان برای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مراسم وداع با پیکر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش خبر داد. به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت با ابراز تأسف از شهادت سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض کرد.

وی در ادامه از آمادگی کامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای ارائه خدمات حداکثری جهت رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش خبر داد و گفت: به دلیل قرار گرفتن ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) در ‌خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی امام خمینی(ره) تهران، زمان ‌سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو تا ساعت ۲۴ افزایش می‌یابد.

نوبخت افزود: امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه ۹۸ همزمان با شروع مراسم از ساعت ۱۹ تا پایان مراسم وداع، سرویس دهی رایگان در دو ایستگاه شهید بهشتی و ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به اینکه مراسم تشیع پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ساعت ۸ صبح‌ روز دوشنبه ۱۶ دی ماه۹۸  از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار خواهدشد، تصریح کرد: خدمات رسانی در تمامی ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه از ساعت ۵:۳۰ صبح تا پایان مراسم رایگان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر دو مراسم برنامه ریزی شده و در صورت نیاز  قطارهای فوق العاده  نیز اعزام می‌شود.


© روابط عمومی شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید