تاریخ انتشار : 1399/4/23 12:13:16
مصاحبه با جناب آقای دکتر شیرزادی "مدیر عامل شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت"
کد خبر: 1399-04-0002 ; مصاحبه با جناب آقای دکتر شیرزادی "مدیر عامل شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت"

 

رکورد شکنی شركت مهندسی وساختمانی صبا نفت در ساخت و ساز امسال هم تکرار می شود

 

مدیرعامل شركت مهندسی وساختمانی صبا نفت،استمرار در رکورد شکنی  فروش شرکت درسال 99 را یکی از مهمترین برنامه ها یادکرد وگفت که در سال جاری، فروش واحدهای مسکونی  وتجاری این شرکت از رقم 400 میلیارد تومان سال 98 به رقم  600 میلیارد تومان، افزایش خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی شركت مهندسی وساختمانی صبا نفت،دکترسعید شیرزادی افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده، فروش این شرکت افزایش 200 میلیارد تومانی را نسبت به سال گذشته ثبت خواهد کرد.

وی،اذعان داشت که در حوزه فروش، با وجود ریسک های موجود در بازار سرمایه درسطح کلان کشور،شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت، توانست فروش  بیش از چهار هزار میلیارد ریالی را محقق سازد.

 

 

دکترشیرزادی تصریح کرد:درحوزه فروش،علاوه بر دستیابی به رقم فروش مذکور، خدمات مناسبی هم به متقاضیان خرید املاک ازشرکت صبا نفت صورت گرفت به نحوی که پس از خرید املاک از شرکت،مشتریان هرگونه درخواست و خدمات پس از فروشی که نیاز داشتند به نحو مقتضی در چارچوب مقررات پاسخ داده شده و در اختیار آنها قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل شركت مهندسی وساختمانی صبا نفت،رکورد زنی درحوزه ساخت و اجراء نیز در این شرکت ادامه خواهد یافت و با مهیا شدن زمینه رشد و توسعه ، بدون شک رکورد ساخت و اجرای سال گذشته، درسالجاری نیز شکسته خواهد شد.

 

 

وی،گفت که این شرکت توانست رکورد ساخت 19 هزار متر مربعی را در سال گذشته برجای بگذارد که این عدد ساخت و ساز، هم از زمان تاسیس صبا نفت تا اکنون بی نظیربوده است.

دکترشیرزادی، اظهارداشت که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درحوزه جهش تولید، امسال نیز این شرکت به نمونه بارزی از رشد ساخت و ساز و مسکن و املاک تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل شركت مهندسی وساختمانی صبا نفت،با بیان اینکه در سال گذشته،سود خالص شركت مهندسی وساختمانی صبا نفت  171 میلیارد تومان بوده است، کسب این مقدار سود را یک رکورد بی سابقه برای این شرکت، برشمرد.

وی، یادآورشدکه این شرکت توانست درسال گذشته با تمرکز برتامین منابع مالی ارزان قیمت ،بیش از هزار میلیارد ریال یعنی 100 میلیارد تومان منابع مالی ارزان قیمت را در حوزه ساخت و ساز تامین کند.

به گفته دکتر شیرزادی،با تلاش همه ارکان این شرکت، پنج طرح بزرگ ساختمانی این شرکت در سال گذشته به اتمام رسید که ازجمله این موارد، می توان به پروژه تجاری پاریز، مسکونی خانه دریا، صدف کیش و اداری و تجاری ملاصدرا و پروژه آرژانتین و پیشرفت مناسب در پروژه شیراز اشاره کرد.

 

 


© روابط عمومی شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید