تاریخ انتشار : 1397/4/16 18:10:41
کاهش چشمگیر خاموشی‌ها در کشور
سخنگوی صنعت برق گفت: با تغییر ساعات اداری و همراهی مردم علی‌رغم گرم شدن هوا خاموشی‌ها در پایتخت با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

سخنگوی صنعت برق گفت: با تغییر ساعات اداری و همراهی مردم علی‌رغم گرم شدن هوا خاموشی‌ها در پایتخت با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

محمودرضا حقی‌فام در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که عملکرد چند روز اخیر مشترکان در نحوه مصرف موجب شد تا بتوانیم خاموشی‌ها را تا حد زیادی دور بزنیم، اظهار کرد: این مساله که تغییر ساعات ادارات به طور دقیق چه اندازه در کاهش خاموشی تاثیرگذار بوده موضوعی قابل بررسی است.

وی افزود: باید یک روز با درجه حرارت مشابه با امروز در نظر گرفته شود و با ارزیابی تغییرات حاصل شده بتوان یک درصدی را از کاهش خاموشی‌ها به منظور تغییر ساعات اداری اعلام کرد.

سخنگوی صنعت برق با بیان این‌که نه تنها در تهران بلکه در سراسر کشور نیز با همراهی مردم میزان خاموشی‌ها کاهش یافته است، ادامه داد: امیدواریم که همکاری مشترکان در این راستا ادامه داشته باشد تا بتوانیم دوره پیک را با کمترین خاموشی پشت سر بگذاریم.

حقی‌فام در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد تغییر ساعات شروع کار ادارات تا آخر شهریورماه ادامه داشته باشد؟ گفت: هفته آینده باید گزارش خاموشی‌ها به استانداری ارائه و پس از آن در مورد این مساله تصمیم‌گیری شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بخشنامه استاندار تهران، ساعت کار ادارات مستقر در استان تهران به استثناء مراکز خدمات‌رسان تا پایان تیر ماه سال جاری از  ساعت ۶ شروع می‌شود و ساعت ۱۴ پایان می‌یابد.

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید