تاریخ انتشار : 1395/6/15 17:33:12
ارزش 70میلیارد دلاری راه های کشور
هزینه تعمیرات و نگهداری راه های کشور است در صورتی که هزینه تعمیر و نگهداری راه ها را 6 درصد در نظر بگیریم این میزان به 4.2 دهم میلیارد ...

به نقل از باشگاه خبرنگاران، شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه و شهر سازی در مراسم رونمایی از پروژه ایجاد و پیاده سازی سامانه مدیریت رو سازی راه های شریانی کشور، افزود: ارزش تقریبی راه های کشور 70 میلیارد دلار است و باید برای نگهداری راه ها سالانه  3 درصد داز این مبلغ را که چیزی حدود  2.1 دهم میلیارد دلار است منابع تخصیص دهیم.

وی تصریح کرد: هزینه تعمیرات و نگهداری راه های کشور است در صورتی که هزینه تعمیر و نگهداری راه ها را 6 درصد در نظر بگیریم این میزان به 4.2 دهم میلیارد دلار می رسد.

شکرچی زاده حفظ سرمایه راه ها، کاهش تصادفات، حفظ سرویس مناسب و... را از جمله مزیت های PMS اعلام کرد و افزود: سامانه مدیریت روسازی راه های شریانی کشور به تعیین زمان دقیق و منطقه نیازمند تعمیر و نگهداری کمک می کند.

رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و ساختمان افزایش عمر روسازی در زمان مناسب را خروجی این سامانه دانست و گفت: می توانیم این سامانه را گسترده تر کرده  از آن در فرودگاه های کشور استفاده کنیم. در سال اول استفاده از این سامانه 10 درصد و در 4 سال 25 درصد در هزینه نگهداری و تعمیر راه های کشور صرفه جویی حاصل می شود.

وی گفت:اگر برای زمان بهینه تعمیر و نگهداری راه ها دیر وارد عمل شویم باید هزینه های بیشتری را برای این کار هزینه کنیم.

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید