تاریخ انتشار : 1395/6/17 8:57:57
40 کیلومتر از آزادراه اصفهان - شیراز زیر بار ترافیکی می‌رود
رییس کمیسیون عمران از بازدید کمیسیون متبوعش از روند احداث آزادراه اصفهان - شیراز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تا پایان سال آینده ...

رییس کمیسیون عمران از بازدید کمیسیون متبوعش از روند احداث آزادراه اصفهان - شیراز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تا پایان سال آینده 40 کیلومتر از این آزادراه زیر بار ترافیکی می‌رود.

محمدرضا رضایی کوچکی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: پروژه آزادراه اصفهان - شیراز در دی 1394 کلنگ‌زنی و قرار شد طی مدت چهار سال و در دو باند به طول 225 کیلومتر احداث شود. با تکمیل این آزادراه، فاصله این دو  شهر  از نظر مسافت 140 کیلومتر و  از نظر زمانی یک ساعت و نیم کاهش می‌یابد. علاوه بر آن میزان مصرف  سوخت  نیز  136 میلیون  لیتر  کاهش می‌یابد.

وی با بیان این‌که «بودجه پیش‌بینی شده برای این آزادراه حدود 1600 میلیارد تومان است که نیمی از این بودجه توسط  شرکت راهسازی و عمران ایران و موسسه مالی اعتباری مولی الموحدین تامین می‌شود»، گفت: تزریق سهم 50 درصدی وزارت راه و شهرسازی به این پروژه موجب سرعت گرفتن روند کار و تسریع در اتمام پروژه در زمان تعیین شده دارد.

نماینده مردم جهرم در مجلس خاطرنشان کرد: این پروژه تاثیر بسزایی در توسعه دو استان فارس و اصفهان و دو شهر تاریخی - توریستی دارد.

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید