تاریخ انتشار : 1400/11/10 9:38:32
تمام افرادی که می‌خواهند "خانه" بسازند، تسهیلات می‌گیرند
کد خبر: 1400-11-0006 ; تمام افرادی که می‌خواهند "خانه" بسازند، تسهیلات می‌گیرند

 

به گزارش صبا نفت به نقل از ایسنا ، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات به تمام افرادی که قصد ساخت واحد مسکونی دارند، خبر داد.

عبدالرضا غفوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع طرح "نهضت ملی مسکن" در کشور و استان، گفت: در بخشی از این طرح مقرر شده تا به تمام افرادی که قصد ساخت واحد مسکونی دارند، تسهلات داده شود.

وی افزود: این تسهیلات به تمام سازندگان مسکن اعم از انفرادی، گروهی و انبوه سازی تعلق می گیرد.

غفوری گفت: رقم این تسهیلات برای شهر کرمانشاه 400 میلیون تومان و برای سایر شهرها 300 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه سود این تسهیلات 18 درصد است، گفت: البته قرار است از محل صندوق ملی مسکن یارانه ای برای نرخ سود این تسهیلات در نظر گرفته شود.       

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه یادآور شد: این تسهیلات بصورت مرحله ای و متناسب با پیشرفت پروژه پرداخت می شود.

غفوری در خصوص بازپرداخت این تسهیلات هم اظهار کرد: مدت بازپرداخت این تسهیلات 20 سال است که طول مدت زمان ساخت را هم شامل می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای دریافت این تسهیلات سایر شرایط طرح نهضت ملی مسکن مانند سابقه مالکیت دولتی و شخصی، تاهل و سابقه سکونت الزامی نیست.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه محدودیتی برای دریافت این تسهیلات وجود ندارد، گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات در سامانه www.saman.mrud.ir  ثبت نام کنند.

 

کد خبر: 1400-11-0006


© شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید