تاریخ انتشار : 1400/11/20 15:5:24
نام‌نویسی مجردها در نهضت ملی مسکن تا پایان سال تمدید شد
کد خبر: 1400-11-0025 ; نام‌نویسی مجردها در نهضت ملی مسکن تا پایان سال تمدید شد

 

​به گزارش صبا نفت و نقل از خبرنگار اقتصادی ایرنا، ۲ روز پیش اعلام شد که تاکنون ۳۲۰ هزار نفر از مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن در سامانه ثمن ثبت‌نام کرده‌اند و چنان‌چه تقاضای قابل‌ملاحظه‌ای برای تمدید وجود داشته باشد احتمال تمدید زمان نام‌نویسی این افراد وجود دارد. در غیر این صورت سامانه ثبت‌نام ۲۰ بهمن‌ماه بسته خواهد شد.

در این پیوند، «محمود محمودزاده» معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی امروز (چهارشنبه) هم‌زمان با پایان مهلت ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن به خبرنگار ایرنا گفت: این زمان مجدد از امروز تا پایان سال تمدید شد

وی بیان‌داشت: در مجموع تاکنون بیش از سه‌میلیون و ۱۷۹ هزار نفر متقاضی در سامانه ثمن برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین مشارکت مربوط به استان تهران است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی افزود: مراحل پالایش سه شرط فرم «ج»، عدم مالکیت خصوصی و تاهل برای نیمی از ثبت‌نام‌کنندگان انجام شده و فهرست افراد پالایش شده به کارتابل استان‌ها برای بررسی شرط چهارم یعنی سابقه سکونت ارسال شده است. این بخش از پالایش نیز در استان‌ها و شهرهای جدید به‌زودی به اتمام می‌رسد.

به گفته محمودزاده، با احراز شرط چهارم، پیامک اطلاع‌رسانی به واجدان شرایط ارسال خواهد شد و افراد واجد شرایط به شکل الکترونیکی به بانک معرفی می‌شوند تا برای آنان حساب باز شود و مراحل خود را طی کنند.

به گزارش ایرنا، طبق آخرین اعلام خانه‌های نهضت ملی مسکن با رقم ۴.۷ میلیون تومان در هر متر مربع ساخته می‌شود. وام نهضت ملی مسکن میز در تهران ۴۵۰ میلیون تومان برای ساخت هر واحد مسکونی است.

 

 

کد خبر: 1400-11-0025


© شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید