تاریخ انتشار : 1400/11/25 9:29:30
900 هکتار اراضی بنیاد مستضعفان به "نهضت ملی مسکن" اختصاص می‌یابد
کد خبر: 1400-11-0033 ; 900 هکتار اراضی بنیاد مستضعفان به "نهضت ملی مسکن" اختصاص می‌یابد

 

​به گزارش صبا نفت و به نقل از ایسنا/کرمانشاه: رییس بنیاد مستضعفان از واگذاری 900 هکتار از اراضی بنیاد جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

سید پرویز فتاح امروز(24 بهمن) در آیین واگذاری 47 هکتار زمین رایگان بنیاد مستضعفان جهت ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه، با اشاره به همکاری همه جانبه بنیاد مستضعفان در اجرای این طرح، گفت: طرح نهضت ملی مسکن طرح بزرگی است که همه باید در اجرای آن پای کار باشند.

به گزارش ایسنا، فتاح افزود: بنیاد مستضعفان نیز مانند سایر نهادها در اجرای این طرح پای کار خواهد بود.

فتاح از شناسایی و واگذاری 900 هکتار اراضی بنیاد مستضعفان به اجرای این طرح خبر داد و افزود: با تایید مقام معظم رهبری این اراضی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که می توان 300 هزار واحد مسکونی در این اراضی احداث کرد

وی افزود: از جمله این اراضی، همین زمین 47 هکتاری در استان کرمانشاه است که امروز در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته که در این اراضی 300 بلوک 20 واحدی در شش طبقه احداث می شود.

فتاح گفت: فضای کافی برای پارکینگ، فضاهای آموزشی، خدماتی، فرهنگی و ... هم در این اراضی دیده شده است.

رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر ساخت ضربتی این واحدها گفت: درهمین راستا باید دستگاه های دیگر، به ویژه دستگاه های زیرساختی مانند آب، برق و گاز پای کار آمده تا هرچه زودتر واحدها آماده تحویل شود.

فتاح با اشاره به پی کنی 100 واحد در این اراضی، گفت: تلاش ما این است هرچه سریعتر واحدها در این اراضی به بهره برداری برسند و حتی اگر چراغ چند واحد روشن شود، انگیزه برای ساخت سایر واحدها مضاعف می شود.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه قانون طرح نهضت ملی به خوبی تمام جوانب را در نظر گرفته است، گفت: تلاش باید این باشد که این طرح با سرعت هرچه تمام تر اجرایی شده و به پایان برسد تا مردم طعم خانه دار شدن و خدمت را به خوبی حس کنند.

 

کد خبر: 1400-11-0033


© شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید