تاریخ انتشار : 1401/1/9 16:4:5
کارگروه ویژه برای رفع نواقص و تکمیل مسکن مهر پردیس تشکیل شد
کد خبر: 1401-01-0004 ; کارگروه ویژه برای رفع نواقص و تکمیل مسکن مهر پردیس تشکیل شد

به گزارش صبا نفت و به نقل از ایرنا- سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تاکید ویژه رییس جمهوری برای تکمیل مسکن مهر، گفت: کارگروه ویژه‌ای برای تکمیل مسکن مهر پردیس و اطلاع رسانی درباره رفع نواقص و مشکلات آن از امروز در شرکت عمران شهر جدید پردیس تشکیل شد.


«پیمان پیرفرشی» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به بازدید امروز (سه شنبه) رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر پردیس، افزود: موضوع تکمیل مسکن مهر پردیس از جمله موضوعات مهمی بود که در روز جاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: اولویت نخست دولت، تکمیل واحدهای مسکن مهر و رفع نواقص و مشکلات است که در جلسات کاری و بازدید حضوری از سایت‌های مسکن شهر جدید پردیس، با توجه به درخواست مکرر متقاضیان و ساکنان مسکن مهر در دستور کار قرار گرفت.

به گفته پیرفرشی، دولت در گام نخست تکمیل مسکن مهر را مورد تایید ویژه قرار داده است و رییس جمهوری نیز در دستوری ویژه خواستار آن است که با کار جهادی تکمیل مسکن مهر دستور کار اول شرکت عمران قرار گیرد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: رفع نواقص در جزییات ساختمانی و هم تکمیل تاسیسات روبنایی و زیربنایی که اکنون در برخی سایت‌ها وجود دارد، در دستورکار شرکت عمران پردیس قرار دارد.

وی بیان‌داشت: از همین امروز کارگروه ویژه در شرکت عمران تشکیل و موارد مطرح شده بررسی و احصا و گزارش آن به دستور رییس جمهوری به مردم اعلام خواهد شد.

پیرفرشی گفت: طرح جهش تولید مسکن نیز امروز به دستور «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی دقیق قرار گرفت و در جمع بندی نهایی بر اینکه هرگونه تامین مسکن با نگاه به مشکلات گذشته و در نظر گرفتن زیرساخت و ظرفیت پذیری زیست پذیری شهر پردیس باشد، تاکید شد. 

به گفته وی، در سطح رییس جمهوری در هشت سال گذشته بازدیدی از سایت مسکن مهر پردیس نداشتیم و بازدید امروز نشان می‌دهد که دولت اهتمام ویژه‌ای به تکمیل مسکن مهر دارد.
 

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین درباره تامین منابع تکمیل مسکن مهر پردیس، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی از محل منابع داخلی، از باقی مانده منابع مربوط به تسهیلات مسکن مهر و آورده مردم و تخصیص‌های دولت که به صورت ویژه در سال ۱۴۰۱ برای تکمیل پروژه های زیربنایی و روبنایی خواهد بود، پروژه ها تکمیل خواهند شد.

 

 

کد خبر: 1401-01-0004


© شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید